Voor het stellen van vragen hebben wij verschillende opties

Stel of zoek je vraag via ons publieke forum (aanbevolen)

Op dit forum kun je al je vragen stellen over het reilen en zeilen van je webshop en krijg je van ons en eventueel andere gebruikers tips voor het verbeteren van je webshop. De kans is ook aanwezig dat je hier al direct antwoord op je vraag krijgt (of vindt via de zoekfunctie), omdat iemand anders deze al eens heeft gesteld.
Vragen die via het forum worden gesteld, worden over het algemeen ook sneller beantwoord.

Kijk of je vraag bij de handleidingen op de FAQ pagina staan in het forum

Op het forum hebben we van de veel gestelde vragen duidelijke handleidingen gemaakt die je stap voor stap verder kunnen helpen met de meeste functies.
Bekijk de FAQ op het forum.

Is er een bug of heb je een vraag waar alleen wij bij kunnen helpen stuur dan een “ticket”.

Heb je een bug gevonden of mocht je vraag “prive” zijn en wil je geen gebruik maken van ons forum? Geen probleem! Stel dan je vraag aan onze helpdesk en we proberen je zo snel mogelijk te helpen.
Als je bent ingelogd in de beheeromgeving kan je een ticket versturen bij Account >> Mijn Tickets